The Basic Principles Of طریقه خرید و فروش ارز دیجیتال

Wiki Article

در صفحه ثبت‌نام بایننس، فرم ثبت‌نام را با ایمیل و گذرواژه انتخابی خود پر کنید.

برای شارژ حساب خود در بایننس می‌توانید از یک سایت صرافی داخلی با ریال، بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری بخرید و سپس آن را به کیف پولی که بایننس برای شما اختصاص داده است ارسال کنید.

ابتدا سطح علمی خودرا ارتقاء دهید و در شروع کار از محیط آزمایشی استفاده کنید پس از کسب تجربه در محیط دمو با مبالغ کم وارد معاملات اصلی شوید

صرافی بایننس را می‌توان یکی از امن‌ترین صرافی‌های حال حاضر دنیا دانست. این صرافی تاکنون یک بار هک شده است که البته بعد از هک پول تمام مشتریان خود را پرداخت کرده است.

هدف تمام کسانی که وارد بازارهای مالی مثل بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند، فارغ از نوع فعالیت‌شان، کسب سود از بازار است. برای اینکه بتوانید به صورت مستمر در بازار ارزهای دیجیتال به سود برسید باید اطلاعات خود را بالا برده و دانش لازم را در این زمینه کسب کنید، در غیر اینصورت نمی‌توانید امیدوار باشید که در تمام روزهای بازار به سودهای خوبی برسید.

همین مراحل را می‌توانید برای هر ارز دیگری در بخش “کیف‌های من” تکرار کنید. بدین ترتیب هر ارزی دارای یک آدرس خواهد بود.

بدین ترتیب با کمترین اقدامات، از همین لحظه می‌توانید اولین معامله خود را شروع کنید.

کیف پول‌های آنلاین به دلیل آنکه بر روی فضای ابری اجرا می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند که بر روی هر سیستمی و از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید.

پس از این کار می توانند با استفاده از معاملات جفت ارز موجود در این بازار به خرید و فروش بیت کوین و تبدیل آن به پول نقد ( دلار ، ریال و .. ) و یا تبدیل به یک ارز دیجیتال دیگر کنند .

فراموش نکنید هر کیف پول گروهی از ارزهای دیجیتال را ساپورت می‌کند و شما باید پیش از انتقال ارز دیجیتال از صرافی به کیف پول خود مطمئن شوید که کیف پول شما، ارز دیجیتالی که خریده‌اید را پشتیبانی می‌کند.

یعنی می‌توانید بیت کوین بدهید و ارز دیجیتال دیگری بخرید یا اینکه ارز دیجیتال دیگری بدهید و بیت کوین دریافت کنید.

در بیشتر صرافی‌های ایرانی، خریداران و فروشندگان افراد حقیقی هستند و صرافی فقط نقش واسطه را بازی می‌کند و از هر سفارش اندکی کارمزد برای خدمات خود برمی‌دارد.

در این مطلب سعی داشتیم مراحل خرید ارز اموزش خرید رمز ارز دیجیتال را قدم به قدم و به زبان ساده بیان کنیم، انجام خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال شاید برای کسی که تجربه‌ای در این زمینه ندارد سخت به نظر برسد اما اینطور نیست و شما با انجام مراحل کفته شده می‌توانید به راحتی اقدام به خرید ارزهای دیجیتال بکنید.

سرعت بالا از آن جهت مهم است که در صورتی که اینترنت شما سرعت مناسبی نداشته باشد، انتقال اطلاعات (درخواست خرید و فروش) در زمان مناسب و قیمت تعیین شده انجام نمی‌پذیرد.

Report this wiki page